Jak zarejestrować konto w portalu? - pomoc dla instytucji

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź

Z pełnej funkcjonalności portalu mogą korzystać wyłącznie Ci Beneficjenci, którzy dokonali wstępnej rejestracji w Portalu (rejestracja-instytucje), dzięki czemu uzyskali identyfikator (tzn. unikatową nazwę wykorzystywaną do logowania w portalu) i hasło.
Na wskazany podczas rejestracji konta adres e-mail zostaną wysłane dokumenty rejestracyjne tj: wniosek rejestracyjny, oświadczenie o poufności, zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z wymaganą przepisami informacją, które należy dostarczyć podpisane do biura Funduszu.

W przypadku instytucji i firm rejestracji musi dokonać osoba, która zostanie wyznaczona do pełnienia funkcji administratora Portalu. Tak zarejestrowany administrator będzie zakładał konta dla kolejnych użytkowników swojej instytucji lub firmy.
Do aktywacji konta niezbędne jest dostarczenie skanu podpisanych dokumentów rejestracyjnych do Funduszu (po weryfikacji danych konto zostanie aktywowane)
W przypadku nie dostarczenia wymaganych dokumentów rejestracyjnych konto zostanie usunięte po 90 dniach.
 

Najczęściej zadawane pytania na temat rejestracji konta - instytucje


Portal obsługuje większość najpopularniejszych przeglądarek internetowych : Internet Explorer, Chrome, Firefox. Przy czym w wyjątkowych sytuacjach, mogą występować problemy z przeglądarką Firefox, podczas dodawania formularzy PDF w Skrzynce Podawczej. Sugerujemy wtedy skorzystanie z innej wymienionej przeglądarki.

W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzić folder “spam”, klienta pocztowego. Jeśli e-mail’a nie znajdziemy również w spamie prosimy o informację na adres portal@wfos.com.pl , która powinna zawierać nazwę rejestrowanej instytucji, firmy oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.

Loginem jest adres e-mail podany przez osobę zakładającą konto.

Aby odzyskać zapomniane hasło należy na głównej stronie Portalu w panelu logowania wybrać opcję “Zapomniałem hasło”. Po wybraniu tej opcji trzeba podać nazwę użytkownika, którą jest adres e-mail podany w procesie rejestracji. Wtedy na podany adres przychodzi link umożliwiający ustawienie nowego hasła.

W takiej sytuacji proces rejestracji należy przeprowadzić raz jeszcze.

Konto takie jest administratorem wszystkich pracowników Instytucji i ma pełne uprawnienia w zakresie zarządzania kontami pozostałych pracowników.

Adres e-mail podany na etapie rejestracji konta administratora instytucji, staje się po aktywacji loginem do portalu. Najlepiej podać taki adres, który nie jest związany z konkretną osobą, lub mamy pewność, że dostęp do podanej skrzynki pocztowej będzie możliwy przez dłuższy okres czasu. Jeśli utracisz dostęp do e-mail'a podanego podczas rejestracji, będzie konieczna zmiana administratora instytucji opisana poniżej.

Konta mają dostęp do wszystkich wykazów i wniosków złożonych w ramach Instytucji.

Nie. Instytucja może mieć tylko jednego administratora portalu, który zakłada konto pozostałym pracownikom (użytkownikom portalu).

Adres e-mail podawany w pierwszym kroku rejestracji jest ogólnym adresem Instytucji i służy on do komunikacji, Fundusz będzie przysyłał tu informacje o ofertach, aktualnościach i wydarzeniach. Adres podawany w drugim kroku, jest jednocześnie loginem administratora Instytucji i jest to konto techniczne, za pomocą którego Instytucja będzie aplikować o środki Funduszu.

Administrator Instytucji może dodać dowolną ilość kont dla pracowników którzy będą bezpośrednio ubiegać się o środki WFOŚiGW. Wszystkie dodane w ten sposób konta mają ten sam poziom uprawnień, w związku z czym na każdym koncie widać wszystkie złożone wnioski i KIZ’y, a także historie realizowanych umów.

Podpisany skan wniosku i oświadczenie przesyłamy na adres rejestracja.portal@wfos.krakow.pl . Jego wersję papierową przesyłamy pocztą tradycyjną na adres Funduszu.

W celu zmiany administratora Portalu Beneficjenta, bardzo prosimy o wypełnienie 2 załączonych dokumentów: wniosku o zmianę administratora (pobierz) oraz oświadczenie o zachowaniu poufności (pobierz) . Następnie prosimy o wysłanie podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: rejestracja.portal@wfos.krakow.pl. W treści maila należy wpisać, iż zwracają się Państwo z prośbą o zmianę administratora.

 

Przygotowaliśmy dla Ciebie film instruktażowy w którym zobaczysz krok po kroku, w jaki sposób należy zarejestrować konto instytucji w portalu. Zachęcamy do obejrzenia.

 

Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z rejestracją konta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: Przejdź do zakładki "Zadaj pytanie"