Obsługa Portalu - instytucje

1. Jakie pliki można dodawać za pomocą Skrzynki Podawczej Portalu?

Za pomocą Skrzynki Podawczej dodajemy wyłącznie aktywny formularz PDF, w postaci edytowalnej, w żadnym razie nie mogą to być skany tych dokumentów.

2. Czy wysłany w Skrzynce Podawczej plik mogę usunąć lub podmienić?

Dopóki status takiego pliku jest ustawiony jako “wysłany”, to plik można zawsze usunąć lub podmienić, po wysłaniu pliku jego status zmieni się na “oczekuje na weryfikację” i wtedy usuwanie i podmiana jest niemożliwa. Dopiero gdy pracownik Funduszu, odrzuci wysłany plik z odpowiednim komentarzem będzie możliwa ponowna podmiana/usunięcie.

3. Czy Portal Beneficjenta obsługuje podpis elektroniczny?

W chwili obecnej Portal nie wspiera obsługi podpisów elektronicznych, taka funkcjonalność planowana jest jednak w przyszłości.