Program JAWOR - osoby fizyczne

1. Jakie przeglądarki internetowe obsługują Portal?

Portal obsługuje większość najpopularniejszych przeglądarek internetowych : Internet Explorer,  Chrome,  Firefox.  Przy czym  w wyjątkowych sytuacjach,  mogą występować problemy z przeglądarką Firefox,  podczas dodawania formularzy PDF w Skrzynce Podawczej.  Sugerujemy wtedy skorzystanie z innej wymienionej przeglądarki.

2. Zarejestrowałem się w Portalu,  jednak nie dostałem e-mail’a z potwierdzeniem rejestracji?

W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzić folder “spam”, klienta pocztowego.  Jeśli e-mail’a nie znajdziemy również w spamie prosimy o informację na adres portal@wfos.krakow.pl , która powinna zawierać  imię i nazwisko rejestrującej się osoby oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.

3. Jaka jest nazwa mojego loginu do Portalu Beneficjenta?

Loginem jest adres e-mail podany przez osobę zakładającą konto w drugim kroku rejestracji. W tym kroku osoba rejestrująca ustala również hasło.

4. Jak odzyskać zapomniane hasło?

Aby odzyskać zapomniane hasło należy na głównej stronie Portalu w panelu logowania wybrać opcję “Zapomniałem hasło”. Po wybraniu tej opcji trzeba podać nazwę użytkownika, którą jest adres e-mail podany w drugim kroku rejestracji, przez osobę zakładającą konto. Wtedy na podany adres przychodzi link umożliwiający ustawienie nowego hasła.

5. Gdzie po zarejestrowaniu konta, wysyłamy podpisany wniosek rejestracyjny oraz oświadczenie o zachowaniu poufności?

Podpisany wniosek rejestracyjny oraz oświadczenie o zachowaniu poufności Wnioskodawca musi złożyć w wersji papierowej razem z wnioskiem o pożyczkę w siedzibie Funduszu.

6. Co jeśli pomyliłem się uzupełniając dane podczas rejestracji?

W takiej sytuacji proces rejestracji należy przeprowadzić raz jeszcze.

7. Jakie pliki można dodawać za pomocą Skrzynki Podawczej Portalu?

Za pomocą Skrzynki Podawczej dodajemy wyłącznie aktywny formularz PDF, w postaci edytowalnej, w żadnym razie nie mogą to być skany tych dokumentów.

8. Czy wysłany w Skrzynce Podawczej plik mogę usunąć lub podmienić?

Dopóki status takiego pliku jest ustawiony jako “wysłany”, to plik można zawsze usunąć lub podmienić, po wysłaniu pliku jego status zmieni się na “oczekuje na weryfikację” i wtedy usuwanie i podmiana jest niemożliwa. Dopiero gdy pracownik Funduszu, odrzuci wysłany plik z odpowiednim komentarzem będzie możliwa ponowna podmiana/usunięcie.

9. Jaka aplikacja jest wymagana do uzupełnienia interaktywnych formularzy PDF?

Interaktywne formularze PDF powinny być uzupełniane w darmowej aplikacji Adobe Reader w wersji co najmniej 9.0.0,  dostępnej do pobrania tutaj :https://get.adobe.com/pl/reader/

10. Dlaczego suma kontrolna wyświetlana w prawym górnym rogu interaktywnego formularza jest ważna?

Suma kontrolna na papierowej wersji formularza musi być zgodna z wersją elektroniczną dodaną w Skrzynce Podawczej,  ponieważ informuje ona pracownika merytorycznego,  weryfikującego formularz po stronie Funduszu o tym,  że obie wersje zawierają te same dane.

11. Dlaczego formularz wniosku PDF nie wyświetla się w przeglądarce?

Formularze PDF należy pobrać na dysk komputera i otworzyć za pomocą darmowej aplikacji Adobe Reader, dostępnej tutaj:https://get.adobe.com/pl/reader/ .

12. Czy jeśli  suma kontrolna na wersji papierowej formularza jest niezgodna z sumą kontrolną załączonej w Skrzynce Podawczej elektronicznej wersji - to zostanie on odrzucony ze względów formalnych?

Tak, warunkiem dalszej oceny wniosku jest zgodność sum kontrolnych na obu wersjach formularza (elektronicznej i papierowej).