Likwidacja azbestu

Likwidacja azbestu

Numer oferty
1.6.4.1
Wnioskodawca
  • Inni wnioskodawcy
Dziedzina finansowania
  • Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi
Rodzaj zadania
Likwidacja azbestu
Zakres finansowania

Demontaż elementów budowlanych zawierających azbest przez specjalistyczne firmy wraz z transportem na składowisko odpadów niebezpiecznych

Forma dofinansowania

Pożyczka

Terminy naboru

Tryb zwykły:
pożyczki: od 01 lutego 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. do wyczerpania środków

Warunki finansowe

1. Pożyczka – do 100% kosztów kwalifikowanych netto. Oprocentowanie preferencyjne oraz możliwość umorzenia pożyczonego kapitału zgodnie z obowiązującymi Zasadami finansowania zadań ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie. Brak opłat i prowizji.

Podatek od towarów i usług (VAT) jest kosztem kwalifikowanym tylko wówczas, gdy jest on faktycznie i ostatecznie ponoszony przez Beneficjenta, a Beneficjent nie ma prawnej możliwości odliczenia podatku naliczonego od podatku należnego w jakiejkolwiek części, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

Warunki podstawowe formalne

1. Zadanie realizowane na terenie województwa małopolskiego.
2. Terminowe złożenie dokumentów w wersji papierowej oraz elektronicznej poprzez Portal Beneficjenta (rejestracja do Portalu – przejdź >>).
3. Udokumentowanie tytułu własności lub prawa do dysponowania nieruchomością.

Warunki szczegółowe

Maksymalna wysokość dofinansowania wyliczana na podstawie kosztorysu inwestorskiego lub równorzędnego dokumentu przedstawionego przez wnioskodawcę.
Finansowanie dotyczy demontażu elementów budowlanych zawierających azbestoraz transport na składowisko odpadów niebezpiecznych, potwierdzony kartą przekazania odpadów.

Wzory dokumentów i informacje prawne

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu art 66 i nast. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

Zasady finansowania zadań ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie – przejdź >>

Formularz wniosku
(Wniosek jest drukiem poglądowym – formularz w formie EDYTOWALNEJ, znajduje się w Portalu Beneficjenta -rejestracja do Portalu – przejdź >>).
Katalog wymaganych załączników do podpisania i rozliczenia umowy

Wszystkie niezbędne dokumenty do aplikowania o środki, podpisania i rozliczenia umowy znajdują się w poniższych plikach.


Powiązane posty
Kontakt

785 855 935 Joanna Senisson
785 855 948 Lidia Kucała
785 855 920 Joanna Dominiak-Paradowska
785 855 926 Alicja Przygoda-Ciągło

Facebook Twitter Youtube LinkedIn Instagram

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności.

Przejdź i przeczytaj