Likwidacja azbestu

Likwidacja azbestu

Numer oferty
1.4.4.1
Wnioskodawca
  • PJB - Państwowe Jednostki Budżetowe
Dziedzina finansowania
  • Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi
Rodzaj zadania
Likwidacja azbestu
Zakres finansowania

Demontaż elementów budowlanych zawierających azbest przez specjalistyczne firmy wraz z transportem na składowisko odpadów niebezpiecznych

Forma dofinansowania

Dofinansowanie zadań państwowych jednostek budżetowych

Terminy naboru

do 31 marca każdego roku, poprzedzającego rok budżetowy, w którym rozpoczyna się finansowanie zadania

Warunki finansowe

dofinansowanie do 50% kosztów kwalifikowanych brutto

Podatek od towarów i usług (VAT) jest kosztem kwalifikowanym tylko wówczas, gdy jest on faktycznie i ostatecznie ponoszony przez Beneficjenta, a Beneficjent nie ma prawnej możliwości odliczenia podatku naliczonego od podatku należnego w jakiejkolwiek części, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.

Warunki podstawowe formalne

1. Zadanie realizowane na terenie województwa małopolskiego.
2. Terminowe złożenie dokumentów w wersji papierowej oraz elektronicznej poprzez Portal Beneficjenta (rejestracja do Portalu – przejdź >>).
3. Udokumentowanie tytułu własności lub prawa do dysponowania nieruchomością.

Warunki szczegółowe

Dofinansowanie udzielane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16.11.2010 r. w sprawie gospodarki finansowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej (przejdź >> Rozporządzenie RM).

Maksymalna wysokość dofinansowania wyliczana na podstawie kosztorysu inwestorskiego lub równorzędnego dokumentu przedstawionego przez wnioskodawcę.

Finansowanie dotyczy demontażu elementów budowlanych zawierających azbest oraz transport na składowisko odpadów niebezpiecznych, potwierdzony kartą przekazania odpadów.

Wzory dokumentów i informacje prawne

Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu art 66 i nast. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny

Zasady finansowania zadań ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie – przejdź >>

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 16.11.2010 r. w sprawie gospodarki finansowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej

Formularz wniosku na zadanie inwestycyjne
(powyższy wniosek jest drukiem poglądowym – formularz w formie EDYTOWALNEJ, znajduje się na Portalu Beneficjenta- rejestracja do Portalu – przejdź >>).

Katalog wymaganych załączników do podpisania i rozliczenia umowy

Wszystkie niezbędne dokumenty do aplikowania o środki, podpisania i rozliczenia umowy znajdują się w poniższych plikach.


Powiązane posty
Kontakt

785 855 523 – Anna Kicińska – Dyrda (dotacja)
516 280 008 – Joanna Czeluśniak (dotacja)

Facebook Twitter Youtube LinkedIn Instagram

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności.

Przejdź i przeczytaj