Zmiana procedury składania wniosków – „Bezpieczny Strażak” i „Mały Strażak”

Zmiana procedury składania wniosków – „Bezpieczny Strażak” i „Mały Strażak”

25 marca 2020 / Joanna Czeluśniak

W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii, WFOŚiGW w Krakowie podjął decyzję o zmianie procedury naborów wniosków w ramach Programu „Zapobieganie poważnym awariom i likwidacja ich skutków dla środowiska – Bezpieczny Strażak” i Programu „Mały Strażak”.

Wypełniony wniosek w wersji elektronicznej należy przesłać przez Portal Beneficjenta, a następnie go wydrukować, podpisać (w wyznaczonych miejscach muszą być podpisy osób upoważnionych wraz z pieczątkami imiennymi i pieczątką instytucji) i przesłać skan na adres: biuro@wfos.krakow.pl. Obowiązkowe załączniki należy również dołączyć do maila.

Podstawą rozpatrzenia wniosku jest wpłynięcie obu wersji wniosku (elektronicznej przez Portal oraz skanu podpisanego wniosku na ww. adres mailowy) w obowiązującym terminie, tj. do dnia 03.04.2020 r.

Facebook Twitter Youtube LinkedIn Instagram

Ta strona używa cookies i podobnych technologii. Chcąc dalej korzystać ze strony musisz zaakceptować politykę prywatności.

Akceptuję

Zaktualizowaliśmy politykę prywatności.

Przejdź i przeczytaj